برنامه 9 ترمه مهندسي كامپيوتر(نرم-افزار) 90-
نوشته شده توسط : different

 

با اعلام اين برنامه شاهد تغييراتي تو پيش نياز بعضي از دروس مثل پروژه ، كارآموزي و ... بوديم كه اين تغيير پيش نياز ها دست دانشجو رو براي انتخاب واحد خيلي تنگ تر كرده،تا جايي كه خيلي ها حتي با معدل بالا هم نميتوانند بيشتر از 18-19 واحد بردارند و اين رعايت پيش نياز ها دست و بالشون رو بسته،وقتي به ترم هاي آخر ميرسي و ميبيني كه اونطور كه ميخواي نميتوني انتخاب واحد كني و مجبوري يه ترم ديگه هم بياي دانشگاه يا ترم بعد واحدهات سنگين تر باشه دوست داري سرت رو بكوبي تو ديوار.

مثلآ براي درس كارآموزي 4 پيش نياز اعلام كردند و بايد ترم آخري باشي تا بتوني انتخابش كني.

براي درس نظريه گراف هم تعداد واحد تو اين برنامه جديد 3 واحد اعلام شده كه حتي براي تاكيد بيشتر با رنگ زرد مشخص شده اما هم تو انتخاب واحد ترم قبل هم تو انتخاب واحد اين ترم 4 واحد محسوب ميشه تو سيستم گلستان.

براي دانلود برنامه 9 ترمه رشته مهندسي كامپيوتر(گرايش نرم افزار) 90-89 اينجا كليك كنيد.





:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/avatar12.jpg
به تو چه در تاریخ : 1391/3/24/3 - - گفته است :
اگه نمی خوای درستش کنی کلا جمعش کن. وقت مردم روهم نگیر.

/weblog/file/img/m.jpg
تازه وارد در تاریخ : 1390/2/7/3 - - گفته است :
سلام خیلی تو اینترنت دنبال برنامه 9 ترمه بودم تا اینکه بعد از کلی گشتن اینجا پیداش کردم بخاطر پست خوبت ممنون اما متاسفانه روی گزینه ی "اینجا" که کلیک میکنم error میده لطفا وقتی درستش کردی برام ایمیل بفرست که بدونم بیام دانلودش کنم . منتظرم ... ممنون

/commenting/avatars/avatar06.jpg
مهسان در تاریخ : 1389/12/17/2 - - گفته است :
سلام.من روی قسمت تعیین شده کلیک میکنم اما دانلود نمیشه.erore میده.چی کار کنم؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: